Van Groenlo naar Coesfeld - Reisverslag uit Coesfeld, Duitsland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu Van Groenlo naar Coesfeld - Reisverslag uit Coesfeld, Duitsland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu

Van Groenlo naar Coesfeld

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Mei 2019 | Duitsland, Coesfeld

Nadat ik bij hotel Hasselhof een lekkere schnitzel gegeten heb zit ik weer in mijn appartement Mallorca of ferienhotel zoals ze het hier noemen. Zit er ook hier prima uit! Heb net een kop koffie voor me gezet.
Vandaag dus rustiger aan gedaan en niet volgens de R1 gereden, want dan zou ik weer boven de 60 km uitkomen. Ik nog wel een stukje van R1 De route die ik via Strava bepaald had kwam goed uit met het opgegeven aantal km. Dat was niet verkeerd want gisteravond voelde ik nog goed mijn benen zelfs toen ik in bed lag.
De eerste plaats in Dld was Vreden op 15 km van Groenlo, maar was verder weinig interessant. Halverwege de 50 km, die ik vandaag ging rijden, heb ik in Escher geluncht. Overigens heb ik daar twee voorgerechten gegeten want een lunchkaart hadden ze daar niet en om half een was ik nog niet aan een schnitzel toe.
Het was prima weer te fietsen, zo nu een beetje tegen te wind in, maar dat mocht geen naam hebben. Bovendien hielpen de powerballs van Gertruud me uitstekend.
Wat minder was dat ik gisteravond het niet voor elkaar kreeg om voor woensdag dus morgen een overnachting te regelen.
Dat was dan ook het eerste wat ik hier in het appartement wilde doen. Vervelend was dat ik geen internet verbinding kreeg. Na veel getob lukte me dat gelukkig uiteindelijk wel en heb ik voor morgen en ook overmorgen al vast geboekt. Morgen eerst in Wolbeck vlak onder Münster en dag er op in Harsewinkel.
Morgen wil ik dan wel de R1 gaan volgen, ook al moet daar wel eerst naar toe rijden. Die loopt dan naar Münster zelf, terwijl ik dan nog naar Wolbeck moet rijden. Ik ga straks uitzoeken hoe ik dat het beste kan gaan doen en daarna lig ik net als gisteren weer vroeg op bed.

  • 08 Mei 2019 - 13:58

    Mariette Van Haaster:

    Hoi Henk,

    Top hoor dat je dit doet, wat een fantastische uitdaging! Ik hoop dat er voldoende tijd is om ook van de omgeving te genieten. Ik duim voor goed fietsweer: lekker windje mee een klein zonnetje en ook niet onbelangrijk niet te veel mede fietsers.
    Veel fietsplezier, groeten Mariette

  • 09 Mei 2019 - 04:13

    Henk Haitsma:

    Leuk dat je even gereageerd hebt Mariette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 30 April 2019
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2951

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

30 April 2019 - 10 Juni 2019

Op de fiets naar de Poolse grens

Landen bezocht: