Voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

30 April 2019 | Nederland, Beekbergen

De hele route die langs de R1 voert door Duitsland heb ik in etappes onderverdeeld van ieder ongeveer 50km. De R1 is een ‘autoarme fietsroute’ die vanaf Londen naar Sint Petersburg in Rusland loopt.
De R1 volg ik vanaf Groenlo midden door Duitsland, via Hannover, het Harzgebergte en Berlijn naar Frankfurt aan de Oder op de grens met Polen. Het traject wat ik ga fietsen in ongeveer een 800 km, maar al met al zal het wel een 1000 km zijn.
Tot nu toe heb ik dit jaar al meer dan 2000 km gereden. De grote uitdaging worden de etappes in het Harz gebergte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 30 April 2019
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2993

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

30 April 2019 - 10 Juni 2019

Op de fiets naar de Poolse grens

Landen bezocht: