Verdere voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu Verdere voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Henk Haitsma - WaarBenJij.nu

Verdere voorbereiding

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 Mei 2019 | Nederland, Beekbergen

Vandaag minder mooi weer om naar buiten te gaan. Het blijft de hele dag wat regenen. Ben dus bezig geweest om de reis wat verder in te vullen en hotels te zoeken voor overnachtingen.
Een overnachting in Münster zelf is wel heel erg prijzig en dat doe ik in een plaatsje direct in de buurt.
De route die ik ga volgen heb ik van de volgende site gehaald:
http://www.radkompass.de/D-Route/europaradweg.html
In het menu aan de rechterkant kun je de etappes bekijken die ik wil gaan rijden. Die liggen dus rond de 50 km.

  • 02 Mei 2019 - 12:11

    Aleid:

    Goed bezig pap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 30 April 2019
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 2992

Voorgaande reizen:

30 April 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

30 April 2019 - 10 Juni 2019

Op de fiets naar de Poolse grens

Landen bezocht: